Elektronické menu - zákazník.

android-menu55-cz-1.jpg
android-menu55-cz-2.jpg
android-menu55-cz-3.jpg
android-menu55-cz-4.jpg

Může být použito jakékoli zařízení - telfon, tablet, notebook nebo počítač. Jsou dvě možnosti, jak může zákazník objednávat přes elektronické menu:

1. Přes internetový prohlížeč ve svém zařízení ( webová aplikace PWA).

V tomto případě nezáleží na tom jaký operační systém zařízení má. Žádný program se do zařízení instalovat nemusí. Zákazník jednoduše přejde na www adresu, kde bude Váš jídelní lístek a bude moct ihned objednávat.
Od roku 2017 vyvíjime pouze webovou aplikaci. Více zde>>>

Příklad>>>>


Můžete taky integrovat tlačítko "On-line objednávka" do webových stránek vašeho podniku nebo na jakýkoliv jiný web, kde chcete dát zákazníkům možnost dělat objednávky. Příklad stránek restaurace s integrovanými tlačítky pro objednavku a rezervaci stolu je zde >>>>
Informace o rezervaci stolu a objednávka jídla přijde na Váš e-mail a číšníkům do pokladny.

2. Přes aplikaci pro Android nebo iOS

Má-li klient IPhone nebo iPad, může si stáhnout aplikaci Menu55 z AppStore.
Pokud má zákazník telefon/tablet s Androidem, může stáhnout aplikaci z Google play a nebo Zde>>>>

Menu ovládané přes aplikace je o něco rychlejší než na webu. Všechny nabídky se stáhnou do zařízení klienta při prvním startu, a připojení k internetu během objednávání nebude potřeba.

Pomocí elektronického menu zákazník může:

  • Zobrazit kompletní menu, detailní popisy a fotky jídel
  • Odeslat svojí objednávku přímo do kuchyně
  • Přepínání mezi jazyky
  • Prohlížet komentáře a připomínky ostatních návštěvníků restaurace
  • Zanechat komentář a hodnocení restaurace
  • Ohodnotit konkrétní jídlo
  • Zobrazit ceny v jakékoliv měně
  • Poslat poznámku pro kuchaře ke každému pokrmu
  • Nastavit pořadí podávání jídel a nápojů
  • Zavolat číšníka
  • Uložit objednávku do budoucna, ušetří si tak čas při další návštěvě

 

Přechod na systém elektronického menu neznamená vzdávání se tištěných jídelních lístků. Určitě se i nadále najdou zákazníci, kteří si budou chtít objednat klasickým způsobem. Se zavedením Menu55 má zákazník na výběr:

  1. Zákazník si může objednat, stejně jako dříve, z tištěného jídelního lístku a číšník si může objednávku klasicky zapisovat a pak ji namarkovat na pokladně. Zákazník si může objednat z vlastního mobilního telefonu, notebooku nebo tabletu. Stále více a více zákazníků běžně s sebou nosí tablet, notebook nebo PDA, nemluvě o mobilních telefonech s připojením na Wi-Fi, které má v dnešní době už skoro každý návštěvník restaurace. Díky tomuto zařízení mohou zákazníci kdykoliv zadávat či upravovat svoje objednávky, bez nutnosti čekání na obsluhu.
  2. Zákazník si může objednat, stejně jako dříve, z tištěného jídelního lístku a číšník může objednávku přímo od stolu klinta odeslat  do kuchyně nebo na bar pomoci mobilního číšníka a nemusí nemusí kvůli tomu chodit k pokladně. Veškeré poznámky kuchař/barman obdrží spolu s objednávkou.
  3. Zákazník si může objednat pomocí Tabletu nebo IPadu, který mu zapůjčí číšník. Zařízení můžete půjčovat jen stálým hostům nebo jím můžete vybavit každý stůl. Můžete si pořídit drahé IPady anebo levné čínské repliky. To záleží jen na Vás. Na fungování našeho systému to nebude mít žádný vliv. Zařízení mohou být také zabudována ve stolech nebo upevněna na stěně vedle nich.
demo.menu55.cz_tablet_2015.asp-1.png
demo.menu55.cz_tablet_2015.asp.png
demo.menu55.cz_table_2015.asp_actionmyorderrnd1527357074096.png

 

Kontakt ι Registrace

Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Liberec, Jihlava, Ústí nad Labem,  Cheb, Mikulov, Kutná Hora, Bratislava, Plzeň, Pardubice, Karlovy Vary, České Budějovice, Hradec Králové, Zlín, Kladno, Most