Pokladna pro restaurace online

Mějte svou restauraci pod kontrolou!

Přehled o tom, co se děje ve Vašem podniku kdykoliv a kdekoliv!

Obsahuje elektronickou evidenci tržeb! (EET)

+ www stránky NAVŽDY ZDARMA!

On-line pokladna s EET
Clock.png

Připraveno k použití do 30ti minut

Díky intuitivnímu rozhraní dokážete sami svépomoci zprovoznit systém, i když jste ještě nikdy nic podobného nedělali.
Certificate.png

Záruka spokojenosti

Jsme si jisti výhodami našeho produktu
proto ho máte na 30 dní zdarma
bez smlouvy a závazku

coin.png

Rozumná cena 480,- Kč měsíčně

Používání naší online pokladny
Vás bude stát pouze
480,- Kč měsíčně

ZDARMA

Po registraci obdržíte zdarma po dobu 30 dní plnou verzi online systému "Menu55". Během této doby si můžete vybrat tarif, který Vám nejvíce vyhovuje.
Registrace Vás k ničemu nezavazuje.
Pokud s Menu55 nebudete spokojeni a nezašlete nám podepsanou smlouvu, Vaše registrace bude automaticky zrušena po 30 dnech. Nemusíte nám nic hlásit či rušit registraci.

480,- měsíčně

Plná verze systému

Zahrnuje všechny moduly. Statistiky prodeje, protokoly událostí, uzávěrky tržeb a pohyby zboží jsou uchovávány na serveru po dobu

1

měsíce

680,- měsíčně

Plná verze systému

Zahrnuje všechny moduly. Statistiky prodeje, protokoly událostí, uzávěrky tržeb a pohyby zboží jsou uchovávány na serveru po dobu

3

měsíců

980,- měsíčně

Plná verze systému

Zahrnuje všechny moduly. Statistiky prodeje, protokoly událostí, uzávěrky tržeb a pohyby zboží jsou uchovávány na serveru po dobu

12

měsíců

Všechny statistiky lze kdykoliv exportovat do formátu Excel a nahrát je do počítače.

Kromě této jedné částky nebudete muset platit žádné další poplatky. Neplatíte za připojení k systému, za nahrání textů, licence, implementaci, design, integraci, překlady, instalaci, vývoj a všechny ostatní doplňky, které jsou zpoplatněné u našich konkurentů. Naše cena není závislá na počtu připojených zařízení. Platíte za restauraci, a ne za každé zařízení.
Cena není závislá na tom, kolik online pokladen, jídelních lístku, mobilních číšníků bude v jednom podniku.
Cloudový pokladní systém s EET

Jak funguje virtuální pokladna?

Vezměte jakékoliv zařízení - notebook, tablet nebo smartphone. Tato jednotka bude sloužit jako pokladna. Samozřejmě je lepší notebook nebo All-in-One PC, protože k tabletu nebo smartphonu může být obtížné připojit tiskárnu pomocí kabelu a připojení přes Wi-Fi může způsobit zpoždění v tisku. Žádný program není nutné do zařízení instalovat. Práce s pokladnou probíhá přes jakýkoliv internetový prohlížeč. Tiskárna může být jak kotoučková účtenková tak i běžná laserová (kancelářská).
Cloudová pokladna - funguje na základě technologií SaaS - software jako služba ("Software as a Service"). Kupujete si tedy přístup k aplikaci, ne aplikaci samotnou. SaaS je ideální pro ty, kteří nechtějí kupovat drahé, profesionální software a požadují přístup odkudkoliv a kdykoliv. Většina z nás využívá cloud každý den. Např. používáme služby jako je facebook, Instagram či Hotmail. To znamená, že máme své pracovní místo na vzdáleném serveru (v cloudu). 
Více....>>>

V online pokladně můžete provádět následující operace:
  • Otevírání a zavírání stolů
  • Zadání objednávky (odeslání na kuchyňský/barový terminál )
  • Doplnění či změnu objednávky (odeslání na kuchyňský/barový terminál )
  • Rozdělení účtu (rozpočítání mezi více hosty u jednoho stolu)
  • Přenos objednané položky mezi stoly (upozornění na kuchyňském terminálu)
  • Zrušení celé objednávky nebo jednotlivých položek (upozornění na kuchyňském terminálu)
  • Propojení příloh a hlavních jídel
  • Změna přílohy u hlavního jídla
  • Poznámka k objednávce, změna poznámky (upozornění na kuchyňském/barovém terminálu)
  • Přijímat objednávky od mobilních číšníků
  • Přijímat objednávky od zákazníků přes elektronický jídelní lístek
  • Přijímat objednávky od zákazníků mimo restauraci přes internet
  • Zobrazení upozornění na „Přivolání číšníka" ke stolu
  • Zobrazení zpráv a pokynů od managera
  • Oznámení o připravené objednávce v kuchyni
  • Podrobné statistiky prodeje pro aktuální den (veškeré operace na pokladně např. kdo objednával jaký stůl, dělal storno, tiskl účet apod.)
  • Časový záznam přihlášení a odhlášení číšníků
  • Tisk účtu pro hosty
  • Podrobný způsob platby (možnost částečné úhrady různými způsoby: stravenky, kreditní karta, dárkový poukaz apod.)
  • Možnost uzávěrky pro každého číšníka zvlášť
  • Tvorba a tisk uzávěrky


Výhody online pokladny Menu55

  • cloudova pokladnaPokladna obsahuje modul elektronické evidence tržeb
  • Data jsou přístupná pro Vás 24 hodin denně 7 dní v týdnu kdykoliv. Vy jako majitel můžete sledovat, co se děje u Vás v restauraci z jakéhokoliv zařízení a odkudkoliv na světě. 
  • Není potřeba nakupovat drahý server a další vybavení, tahat kabely a nastavovat síť. 
  • Jako pokladnu můžete použít obyčejný počítač nebo notebook.
  • Systém nevyžaduje žádnou instalaci ani ladění technikem. Při změně nebo výměně zařízení není potřeba stěhovat data.
  • S online pokladnou se pracuje přes kterýkoliv internetový prohlížeč. Rozhraní pokladny je jednoduché a intuitivní a zvládnete jej během několika minut bez odborného zaškolení.
  • Technická podpora je možná kdekoliv na světě bez výjezdu technika.
  • Pokladní systém s EET se neustále obnovuje a zdokonaluje. Všechny změny jsou automaticky přístupné všem klientům.

OTÁZKY - ODPOVĚDI

Jak můžu začít používat virtuální pokladnu Menu55?

Než se zaregistrujete důkladně si promyslete, co vyplníte do políčka "Název restaurace". Podle tohoto políčka budou pojmenované stránky, které od nás dostanete přidělené. Pokud zvolíte například U Fleků, adresa Vašich stránek bude mít tvar: "ufleku.menu55.cz". Pokud zvolíte příliš dlouhý název, muže vzniknout zbytečně složitá url-adresa, např. restauraceahudebniklubuceskychpanu.menu55.cz.

Do 24 hodin po registraci Vám přijde email s přístupovými údaji do Vašeho pokladního systému.
Registrace je << zde >>

Jaké vybaveni potřebují, abych mohl začít používat Menu55?
Je pokladní systém Menu55 připraven na elektronickou evidencí tržeb?
Jak je to s placením?
Kdo mi nainstaluje program, pokud v mém regionu není Váš obchodní zástupce?
Co se stane, když v mém podniku přestane fungovat internet nebo máme nestabilní připojení?
Co když Váš server přestane fungovat?
Co když moje data někdo ukradne z Vašeho serveru?
Ve kterém městě poskytujete technickou podporu?
Mám se obávat zdražování tarifů v budoucnu ?
Obsahuje Váš pokladní systém skladové hospodářství?
Můžete přijet do mého podniku a udělat prezentaci Menu55?

 

Kontakt ι Registrace

Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Liberec, Jihlava, Ústí nad Labem,  Cheb, Mikulov, Kutná Hora, Bratislava, Plzeň, Pardubice, Karlovy Vary, České Budějovice, Hradec Králové, Zlín, Kladno, Most